Drama Cinta Ke Dua (TV3)

Drama Cinta Ke Dua (TV3) | Nantikan drama Cinta Ke Dua adaptasi daripada novel My Mr Blind Date karya Julia Ayu akan mengisi slot Akasia TV3. 


Drama bersiri 28 episod terbitan Creative Skill Solution diarahkan oleh Idora Abdul Rahman. Menampilkan pelakon seperti Raden Zaharatul, Hafidz Roshdi, Syarul Ezani, Syazuwan Hassan dan ramai lagi.




Cinta Ke Dua

Episod: 28

Tarikh Tayangan: 2023

Waktu Siaran: Isnin-Jumaat, 7:00 malam

Rangkaian: Slot Akasia TV3

Skrip: Siti Solehah Abdul Ghani, Ramlah Rashid, Eja Lorena

Pengarah: Idora Abdul Rahman

Produksi: Creative Skill Solution Sdn Bhd

Pelakon: Raden Zaharatul, Hafidz Roshdi, Syarul Ezani, Syazuwan Hassan, Aleza Shadan , Noniswara, Khalida Balqis, Hanna Halim, Amir Mirza, Marc Syahmie, Khayrisyah Kemal, Nik Ramly Rejab


Watak Pelakon

Raden Zaharatul sebagai Bella Ammara

Hafidz Roshdi sebagai Daniel Rizki

Syarul Ezani sebagai Afiq Adam

Syazuwan Hassan sebagai Kamal

Aleza Shadan sebagai Puan Hana

Noniswara sebagai Puan Sri Nia

Hanna Halim sebagai Sofea

Amir Mirza sebagai Hanas

Marc Syahmie sebagai Mika

Kael sebagai Budi


Sinopsis Cinta Kedua

Kisah tentang Ammara yang diceraikan oleh suaminya dengan talak tiga dan kemudian kemunculan Rizki yang pada mulanya berniat untuk menjadi cina buta atas rancangan bekas suami Ammara. Namun rancangan hanya tinggal rancangan bila terbongkarnya kisah sebenar di sebalik penceraian dan kematian kembar Ammara.


Setelah tiga tahun meninggalkan Ammara, rasa hati Rizki terhadap Ammara semakin kuat dan dari situ Rizki tekad untuk memperisterikannya. Kebahagiaan perkahwinan mereka mula tercalar bila Afiq iaitu bekas suami Ammara membuat onar dan fitnah.

Catat Ulasan

0 Ulasan