Filem Anak Rimau The Movie

Filem berlatarkan sukan bola sepak, Anak Rimau The Movie terbitan Keeklr Films Sdn Bhd akan ditayangkan di pawagam pada 1 September 2022 menampilkan Beto Kusyairy, Azhan Rani, Adam Corrie dan pemain bola dari Akademi Moktar Dahari dan pemain bola bawah 14 tahun.. Filem Anak Rimau The Movie dihasilkan menerusi usaha sama dengan Majlis Sukan Negara (MSN), Program Pembangunan Bola Sepak Negara (NFDP) dan AMD dengan kerjasama Kementerian Belia dan Sukan (KBS). 





Filem dengan belanja RM5.5 juta, menampilkan bakat baharu, Idan Aedan dan dua pemain bola sepak kategori bawah 14 tahun dari Akademi Bola Sepak Negara Mokhtar Dahari (AMD), Kechikimi dan Hanz Skelchy.


Anak Rimau The Movie 

Tarikh Tayangan: 1 September 2022

Pengarah: Areel Abu Bakar

Produksi: Keeklr Films Sdn Bhd

Pelakon: Beto Kusyairy, Idan Aedan, Ahmad Daniel Hakimi, Hanz Daniel Skelchy, Azhan Rani, Adam Corrie, Taiyuddin Bakar, Mustakim Bahadon, Megat Sharizal, Izz Qhuzaidie Mazni Alif Aiman Mohamad, Amil Haikal Rozmi, Nazwan Abdullah, Nur Qayyum Irfan Jamil, Airiel Zafran Mohd Azrul, Al Kausal Jarah, Shahmeer Rusli, Adam Shauki Asmady, Wan Omar Daanyal Wan Ahmad Muadzam


Sinopsis Anak Rimau The Movie

Sekumpulan anak-anak muda dari pelbagai latar belakang yang ingin mengapai impian menjadi pemain bola sepak. Pelbagai cabaran, konflik, suka dan duka yang ditempuhi oleh mereka.

Catat Ulasan

0 Ulasan