Musim Natal Bersama Elevete Patisserie Christmas Confectionery

Musim Natal Bersama Elevete Patisserie Christmas Confectionery | Elevete Patisserie, jenama patisserie tempatan, telah mengumumkan koleksi kek-kek Krismas sempena musim perayaan ini. Bermula 1 Disember 2020, pencinta pencuci mulut boleh membeli dan menikmati pelbagai jenis kek Krismas pada musim percutian ini. 


Ceriakan hari seseorang tersayang dengan Elevete Patisserie Christmas Stacked Brownies penuh dengan hiasan Krismas dan buah-buahan sebenar. Elevete Patisserie Santa's Little Hats, kek mini unik untuk kanak-kanak dan orang dewasa juga. Selain daripada pencuci mulut yang menarik untuk dipilih, Elevete Patisserie tetap berpegang pada perayaan Krismas dengan pencuci mulut yang seperti Elevete Patisserie Grandma’s Fruitcake, yang dibuat dengan buah-buahan campuran yang direndam dalam jus oren, walnut, kayu manis dan fondant brulee. 

Elevete Patisserie Christmas Log dibuat dengan kek coklat karamel garam dengan krim coklat frosting. Pelanggan-pelanggan juga boleh cuba perisa yang unik seperti Elevete Patisserie Christmas Wreaths yang disertakan dengan 15 keping Macaron ceri dan blueberry berperisa Rose Lychee, Salted Popcorn dan Red Velvet. Elevete Patisserie juga turut memperluaskan penawarannya kepada kek yang bukan bertemakan Krismas. Pelanggan dapat menikmati Salted Caramel Macadamia Cheesecake, Menara Macaron dengan Brownies dan Sugee Loaf.


Tidak dapat meraikan bersama? Biarkan kami merancang pesta maya untuk anda! 

Oleh sebab wabak Covid-19, kebanyakan perayaan dikurangkan menjadi perayaan kecil ketika Malaysia memperketat undang-undang patuh garis panduan (SOP) selama musim perayaan. Ini telah memberikan inspirasi kepada Elevete Patisserie untuk memperkenalkan pakej pesta maya di mana para pelanggan dapat membeli pencuci mulut kegemaran mereka untuk dihantar kepada orang yang mereka sayangi. Anda tidak akan kehilangan satu momen perkongsian yang penuh dengan tawa dan perbualan. Krismas adalah majlis yang sangat istimewa di mana ahli keluarga dan rakan-rakan berkumpul untuk meraikan semangat cinta dan kebersamaan. Mulakan perancangan perayaan anda dengan Elevete Patisserie di sini, https://www.elevete.com.my/ 


Tentang Elevete Patisserie 

Elevete Patisserie bertujuan untuk memberikan pencuci mulut yang paling enak yang ditawarkan oleh dunia masakan, itulah sebabnya kami memastikan bahawa setiap pesanan yang meninggalkan dapur kami dijamin menggembirakan selera. Nama Elevete, berasal dari keinginan untuk menaikkan mutu pencuci mulut moden mengunakan kaedah dan kombinasi baru serta bahan bahan menarik untuk menghasilkan pencuci mulut ke ketinggian baru. Website: https://www.elevete.com.my/ Elevete Patisserie juga boleh didapati di Cake Together, Eat Cake Today and Grab

Catat Ulasan

0 Ulasan